Nuo vilko ant meškos – apie mobilaus ryšio operatorius

Tele2 užkniso su „ryšys kažkur anapus“. Sorry, bet man netinka 4G veikimo zonoje prastas GSM ryšys. Ne, telefonas nesugedęs, arba su kuo pabendravau šiuo klausimu, visų dažniau naudojančių telefoną ne vien žaidimams, aparatai Tele2 tinkle „pagedę“.
Nusibodo perskambinėti, kilnoti, bėgioti iš pastatų laukant ir gaudyti ryšį. Varau į Omnitel, nes Bitė iš vis ne pasirinkimas – GSM po šiai dienai veikia tik miestuose.
Pradžiai pasirinktas Mano M – 150 minučių ir 1G duomenų. Ir pirmas omnio feilas savitarnoje:

omnitel_savitarna_kiekiai

Iš 150 minučių ir 1 GB telikę 15 minučių ir 99 MB.

Pamažinta 10 kartų. Laukiu 10 kartų pamažintos sąskaitos.

Antras omnio feilas priminė, kodėl kadaise nutraukiau naudojimąsi jų paslaugomis. Netgi buvau primiršęs, kodėl.  Ne, ne dėl asmeninio plano – daug anksčiau nutraukiau sutartis. Omnitelis priminė.
O perėjau pas kitą operatorių dėl šlykštumo, kuris, kaip matau, išsilaiko daugiau kaip dešimtmetį – tai paslaugų ir atitinkamai sąskaitos eilučių apklijavimas xuiparišikuo, paslaugų nevaldomumas. Startuojam:

omnitel_startas

Įjungta STARTAS, kurio negalima išjungti – nėra paslaugų valdyme

Aktyvi nuoroda „Daugiau apie STARTĄ“ nukreipia į mokėjimo planų puslapį, kuriame nei vieno žodžio apie startą. Kiek „daug“ galima sužinoti kas čia per startai tiesiog paspaudus nesusijusią nuorodą. Pasiknisus svetainėje, DUK`e yra paaiškinimas:

….Visiems OMNITEL vartotojams, neužsisakiusiems kito interneto telefone plano ir besinaudojantiems mobiliuoju internetu….

Kaip matau, jau ir tų likusių 99 MB už 2.5Eur/mėn neužsisakiau.

Šiandien netgi neįmanoma neužsisakyti interneto plano – nemokamas „S“ 50MB/mėn įjungiamas, tad apie kokius startus galima iš viso kalbėti naujiems klientams.

Šias svetainės, informacijos nebuvimo pateiktose nuorodose spragas dar galima ignoruoti, jei nebus papildomų eilučių sąskaitoje už viršytas visas netgi 15 minučių, startus ar finišus, tačiau dėl mobilaus parašo tai jau pykstu. Juk įspėjau vadybininką, kad Tele2 naudojausi mobiliu parašu, ir SIM kortą davė su sPIN. Bandant pakeisti sPIN, gaunu SMS:

Siam abonentui e-tapatybes sertifikatas negali buti sukurtas, nes nera sudaryta e-paraso paslaugu sutartis. Prasom kreiptis i artimiausia Omnitel salona.

Vėl vykti į saloną. Bet pakeliui yra ir elektronikos parduotuvių, kuriose galima įsigyti asmens tapatybės kortelių skaitytuvų, jei jau taip.

Viena, kas labai džiugina – 4/5 ryšio padalos toje vietoje, kurioje Tele2 būdavau „anapus“. Sutvarkius savitarną, įvedus aiškumo į svetainę, ją pačią atnaujinus, visai puikus operatorius būtų. Sąskaitų dar neturiu, tikiuosiu nebus biliberda kaip senovėje, nes aš mėgstu aiškumą.

Įvertinimas: 4 vištos iš 5 😀

Parašykite komentarą

Popo.lt tinklaraščiai. Hosting powered by   serverių hostingas - Hostex
Eiti prie įrankių juostos